Pogledaj reklamu za veganski brend o kojoj bruje društvene mreže

Youtube/screenshot
Na ovogodišnjem Super Bowlu najviše pažnje je privukla reklama za veganski brend iz Švedske pod nazivom Oatly, koji proizvodi alternativu mliječnim proizvodima sa svojim napitcima od zobi.
Vidi originalni članak

Veganska marka mlijeka Oatly objavila je bizarnu reklamu sa Super Bowla (završnica doigravanja NFL lige, godinama je najgledaniji sportski događaj u Americi, a gleda se i diljem svijeta) u kojoj je glavna zvijezda izvršni direktor Toni Petersson. Naime, tijekom 30 sekundi Petersson svira i pjeva džingl o marki dok stoji u polju, a sve što izgovara je "Wow No Cow".

Zobeni proizvodi imaju vrlo povoljno djelovanje na tvoje srce, želudac i crijeva Zobeni gastro užici na švedski način

"Možete pogledati i potvrditi" da bi ovo moglo biti najčudnije korištenje oglasnog prostora na Super Bowlu ikad ", kazao je John Schoolcraft, glavni kreativni direktor Oatlyja, za Ad Age. Ipak, čini se da je to bilo namjerno.

Izgleda da je proizvođač veganskog mlijeka Oatly već bio spreman na negativne reakcije koje je izazvala kampanja te je odgovorio puštanjem majice koja ismijavala vlastiti oglas. "Totalno mrzim onu Oatly reklamu" koja je rasprodana u manje od 5 minuta.

"Ne možemo vam vratiti tih 30 sekundi, ali možemo vam dati ovu besplatnu majicu koja će svijetu dati do znanja što mislite o našem pokušaju promocije Tonijevih pjevačkih vještina široj publici", napisao je Oatly u svom Instagram postu. 

Zbog svoje popularnosti Super Bowl privlači brojne oglašivače, kojima je cilj milijunskom auditoriju predstaviti svoj proizvod najbolje što mogu. 

Jedno je svakako sigurno - društvene mreže sada uvelike bruje o reklami za veganski brend Oatly iz Švedske. No, gledatelji se ne mogu odlučiti je li reklama briljantna ili je, pak, potpuni promašaj. Ipak, možda potakne razmišljanje o prelasku na veganske proizvode kod određenog dijela gledatelja, što i je krajnji cilj ove kampanje.

Posjeti missZDRAVA.hr