Odloži praznu kozmetičku ambalažu i ostvari popust od 30%
U tromjesečnoj inicijativi L'Oreal i dm pozivaju kupce da od 1. srpnja u predviđene kutije za recikliranje u dm prodavaonicama odlože praznu plastičnu kozmetičku ambalažu svih proizvođača, čime ostvaruju popust od 30% na proizvode poznatih brendova L´Oréal Grupe, s ciljem podizanja svijesti potrošača te stvaranja dugoročnih navika u smjeru održive svakodnevnice. L´Oréal Adria će nakon suradnje s dm-om u 2017. godini nastaviti lokalno razvijati program održivog razvoja i kroz suradnju s Hrvatskim Crvenim križem, u sklopu koje će donirati svoje proizvode socijalnim trgovinama.
Kupci će moći u dm prodavaonici predati plastičnu praznu ambalažu kozmetičkog proizvoda, bilo koje marke te bez obzira na mjesto kupovine, a za jednu predanu ambalažu kupac ostvaruje pravo popusta na jedan proizvod po izboru iz aktualne kategorije:
- 07/2017 30 % popusta na proizvode dekorativne kozmetike L'Oreal Paris i Maybelline;
- 08/2017 30 % popusta za L'Oreal Paris i Garnier proizvode za njegu kose,
- 09/2017 30 % popusta za L'Oreal Paris, Garnier i Mixa proizvode za njegu lica.
"Građani žele živjeti u skladu s ekološkim principima. To je pouka koju smo ponijeli iz svake dm-ove kampanje usmjerene na zaštitu okoliša. Za prvi korak potreban je samo pravi poticaj, prava inicijativa. Taj pravi poticaj u dm-u smo prepoznali upravo u projektu "Sharing Beauty With All" i radujemo se što će tijekom tri mjeseca 156 prodavaonica dm-a u 60 hrvatskih gradova postati centri za zaštitu okoliša", naglašava Đurđica Sedlić iz dm-a Hrvatska.
Obveza održivog razvoja odnosi se na sve L´Oréalove brendove, a ogleda se kroz napredak u brojci od 82% proizvoda koji su na tržište plasirani u 2016. godini (74% u 2015.). Neki od novih proizvoda plasirani na tržište u 2016. godini pokazuju razinu biorazgradivosti koja premašuje 98%, kao primjerice šamponi i regeneratori nove Matrix Biolage R.A.W. linije proizvoda. Također, smanjenjem emisije plinova u tvornicama i distribucijskim centrima za 67% u razdoblju od 2005. do 2016., L´Oréal je nadmašio svoje prvobitne ciljeve o smanjenju emisije CO2 za 60 posto. Takav rezultat je postignut čak četiri godine prije planiranog postizanja cilja, dok je tvrtka u istom vremenskom razdoblju povećala proizvodnju za 29 posto. Svake godine, L´Oréal transparentno prikazuje podatke o napretku tvrtke, a danas je jedna od tvrtki čije su ambicije i ozbiljan pristup prema održivom razvoju prepoznatljivi u cijelome svijetu.