S norveških kruzera do 2020. godine uklonit će se plastična ambalaža za vodu

Guliver/Shutterstock
Norwegian Cruise Line, treća po veličini svjetska tvrtka za krstarenje, želi sa svoje flote ukloniti plastične boce za vodu do 2020. godine.
Vidi originalni članak

Kada u studenom najnoviji brod za krstarenja Norwegian Cruise Linea, Encore, isplovi iz luke u svojoj ponudi za putnike - neće sadržavati niti jednu plastičnu bocu za vodu.

Brod s 4000 putnika umjesto toga ponudit će im Just Water, čija je ambalaža napravljena uglavnom od papira s čepom od šećerne trske. Norveška tvrtka kao cilj si je postavila da do 2020. godine na svim brodovima svojim gostima nudi isključivo održiviju opciju pitke vode, što će, kako kažu, ukloniti šest milijuna plastičnih boca za jednokratnu upotrebu godišnje.

Missija bez plastike Mikroplastika u ribama opasno prijeti zdravlju ljudi

"Postavili smo kao svoj cilj uklanjanje plastike za jednokratnu upotrebu u floti, što je značajan pothvat", rekao je Andy Stuart, izvršni direktor norveške Cruise Line. "Spremnik" Just Water-a "je trenutno najbolje što nam se nudi i omogućuje uklanjanje bilo čega što se ne može obnoviti ili reciklirati, a skladištiti vodu."

Predvodeći nove inicijative za održiva putovanja, Svjetsko vijeće za putovanja i turizam, koje predstavlja privatni sektor ove industrije na globalnoj razini, pozvalo je na klimatsku neutralnost do 2050. na samitu o klimi koji se održao u rujnu u New Yorku.

Tamo je najavljen i novi program pod nazivom 0.S.C.A.R.S. koji bi trebao ohrabriti svoje članove - širok spektar putničkih i turističkih operatera koji uključuju zračne luke, aviokompanije, hotele i kompanije za putovanja i krstarenja - da usvoje ili ubrzaju programe održivosti i razmjene ideje koje donose najviša postignuća. 

Iza zavjese Kako je plastika postala veliki izvor zarade i nepresušan izvor otpada

Akronim 0.S.C.A.R.S. označava:

0 - zero - označava ugljičnu neutralnost
S - support - podrška u novim strategijama
C - change - podrška za promjenu i nova istraživanja
A - act - poticanje na djelovanje
R - recognition - prepoznavanje onih koji kvalitetno obavljaju posao i sudjeluju u donošenju promjena
S -  share - poticanje na dijeljenje ideja koje najbolje funkcioniraju kako bi se svi mogli što prije uključiti

Posjeti missZDRAVA.hr