Novi identitet brenda: društvo Merkur osiguranje uključuje čudo života - čovjeka u svoj brend

Merkur osiguranje
Danas je Merkur osiguranje javnosti predstavilo aktualizirani identitet brenda s novim logotipom. Time tvrtka pokazuje snažan stav o čudu života - čovjeku te naglašava svoj identitet koji na razini Grupe postoji još od 1798. godine – jasnim bojama, dinamikom u logotipu i fokusom na čovjeka.
Vidi originalni članak

Merkur osiguranje naglašava svoje osnovne vrijednosti novim identitetom brenda te stavlja fokus na tradiciju koja čini okosnicu Merkur grupe od 1798. godine. Time se čudo života i njegove potrebe pozicioniraju tamo gdje im je od samog početka i mjesto. „Ne osmišljavamo svoj identitet iznova. Štoviše, sada otkrivamo svoje korijene”, izjavio je Ingo Hofmann, predsjednik Nadzornog odbora Merkur osiguranja. „Naša suština, a time i snaga, koje se isprepliću kroz povijest našeg društva dugu 223 godine, sada su opipljivije i konkretnije u novom identitetu brenda nego ikada prije.”

Novi korporativni dizajn, naglašen logotip i jasne boje

Identitet brenda unaprijeđen je na suvremen način u skladu s kulturom poduzeća, čiji je cilj timsko razmišljanje, agilan pristup poslu i transparentna komunikacija. Društvo Merkur osiguranje naglašava vlastite prednosti logotipom koji pokazuje nove akcente, jasnim bojama i figurom čovjeka koji je u pokretu.

Robert Vrca, predsjednik Uprave Merkur osiguranja: „Vizualno otkrivamo ono što izražavamo u svojim vrijednostima, ono što pružamo svojim klijentima i zaposlenicima: slobodu i samoodređenje. Čovjek je oduvijek bio u fokusu Merkur osiguranja i čini okosnicu našeg poslovanja, u Austriji od 1798. godine, u Hrvatskoj već 25 godina. Uz to još više naglašavamo ono što je u središtu naših misli i našeg djelovanja: čovjeka i njegovu sigurnost, a ne sebe kao poduzeće.

„Zato što sam čudo života”

U budućnosti će se svijet boja društva Merkur sastojati od triju osnovnih nijansi: neutralne bijele, bogate zelene i moderne sive. Font natpisa također se uklapa u narativ, i to tipografijom koja simbolizira jednostavnu eleganciju i suvremenu preciznost. Odnos prema čudu života - čovjeku, koji se temelji na osnovnom solidarnom stavu osiguranja, provlači se poput niti kroz cjelokupni identitet brenda na tržištu. U tu svrhu Merkur mijenja svoju perspektivu, a slogan brenda postaje jednako snažan i raznolik kao i sam život: „Zato što sam čudo života”.

Bečka agencija Arts & Crafts okupljena oko direktora Toma Krutta i Gerda Haselsteinera odgovorna je za kreativnu realizaciju glavne ideje i novog identiteta brenda. Od 1. lipnja, 2021. godine društvo Merkur osiguranje prisutno je s novim imidžom u tiskanim i online medijima te s TV spotom.

Dodatne informacije i slike potražite na internetskoj stranici https://www.merkur.hr/novosti

Posjeti missZDRAVA.hr