Kupi gljive i učini dobro djelo

U suradnji s udrugom žena oboljelih i liječenih od raka dojke Sve za nju, najveće domaće poduzeće za proizvodnju gljiva Fridrih odlučilo je pokrenuti akciju 'Opipaj prije nego se stvari zakuhaju' i pomoći u prevenciji raka dojke u Hrvatskoj. Za tu priliku osmislili su izuzetno zanimljiva pakiranja svojih šampinjona kako bi na direktan način ukazali na važnost prevencije i samopregleda grudi
Vidi originalni članak

Od četvrtka u svim Mercatorovim trgovinama

Od četvrtka 20. ožujka u svim Mercatorovim trgovinama kupci će moći pronaći ova posebna pakiranja koja na zanimljiv i neočekivan način podsjećaju žene na samopregled dojki. Na etiketi se nalazi i QR kod za smartphone koji vodi na link za besplatno skidanje aplikacije Breast Test. Ova aplikacija u samo šest koraka objašnjava kako napraviti pravilan samopregled dojki.

Spoji ugodno s korisnim

Osim edukativnog dijela, kampanja ima za cilj i financijski pomoći rad udruge Sve za nju jer su u poduzeću Fridrih odlučili od svakog prodanog pakiranja 1 kunu donirati za rad udruge. Kampanju je osmislila reklamana agencija Imago iz Zagreba.

Evo odlične prilike da spojiš ugodno s korisnim, da uživaš u finim šampinjonima, a ujedno učiniš dobro djelo i pomogneš u borbi protiv jedne od najopasnijih bolesti današnjice.

Posjeti missZDRAVA.hr