Kruh s okusom tradicije i kvalitete

Raženi kruh Natura od Zagrebačkih pekarni Klara ukusan je i zdrav proizvod koji je u izboru Zdrave Krave za "Kruh godine 2011" zauzeo visoko treće mjesto. O specifičnostima proizvodnje, kvaliteti te budućim ciljevima razgovarali smo s direktorom proizvodnje Klare, Damirom Majcenom i direktoricom maloprodaje Natali Okanović
Vidi originalni članak

Prisutni u svakom kućanstvu

Tvrtka Zagrebačke pekarne Klara bavi se industrijskom proizvodnjom kruha i peciva, a na tržištu je prisutna već 112 godina. Klara danas ima preko 650 zaposlenika te više od 80 pekarnica u Zagrebu i okolici.

Vjernost kupaca Klara svakodnevno osigurava svježim pekarskim proizvodima, poput Šestinskog kruha, kruha Zlatne Kore, Puter štangice ili Klara krafne, trajnim proizvodima poput dvopeka, tosta, krušnih mrvica, tjestenine, ali i omiljenog deserta - Cao-Cao, koji su dostupni u centrima i trgovinama diljem Hrvatske. Klarinu kvalitetu potvrđuje i činjenica da je 2009. godine uvrštena među vodeće tržišne marke u Hrvatskoj – Superbrands Croatia.

'Klara raspolaže sa tri proizvodna pogona - u Donjim Sveticama, Samoboru i Svetoj Klari, u kojima se svakodnevno proizvede više od 100 000 svježih kruhova i peciva te isto toliko trajnih i zamrznutih proizvoda. Paleta proizvoda dnevno se dostavi na preko 2500 dostavnih mjesta u Hrvatskoj', govori Damir Majcen, direktor proizvodnje Klare.

Dobre sirovine daju dobar proizvod

Dugogodišnje iskustvo, umijeće pekara i kontinuirana kvaliteta filozofija je kojom se vode Zagrebačke pekarne Klara.

'Krajnjem korisniku želimo ponuditi zdrav i siguran proizvod. Sirovine koje koristimo, prije svega brašno, kontroliraju se u laboratoriju kako bismo već u početku procesa proizvodnje imali osiguranu kvalitetu.

Recepture su dobro osmišljene od strane našeg razvojnog tima koji proizvod prati i nakon što je plasiran na tržište', kaže Damir Majcen i dodaje kako samo dobre sirovine daju dobar proizvod.

Iako se kod razvoja i proizvodnje poštuju tehnološki parametri te se posvećuje velika pažnja kontroli kvalitete gotovih proizvoda, najvažniji ocjenjivač ipak je kupac.

'On određuje hoćemo li biti na tržištu i imati ponudu koja je zanimljiva. Želimo postići obostrano zadovoljstvo – tada kupac može uživati u kruhu, a mi uz dobiveni novac napraviti još kvalitetniji proizvod i opravdati povjerenje', priča Damir Majcen.

Kupci vole raženi kruh Natura

Jedan od takvih proizvoda, koji je stekao vjerne kupce je i raženi kruh iz Projekta Natura, koji je na tržištu prisutan oko sedam godina.

'Projekt Natura uključuje raženi, kukuruzni i suncokretov kruh, a osmišljen je za sve one koji vode računa o zdravoj prehrani i zdravlju svoje obitelji. Raženi kruh najprodavaniji je iz ove linije, a na izbor "Kruh godine 2011" prijavili smo ga jer vjerujemo u njegovu kvalitetu', govori Perica Gavran, voditelj službe marketinga Klare.

'Ovaj dnevno svježi kruh izrađen je ručno od potpuno prirodnih sastojaka, ne sadrži aditive i konzervanse te zadržava svježinu kroz nekoliko dana. Iako je postupak pripreme raženog kruha dugotrajan i zahtjevan, upravo je zato kruh okusom, teksturom i samim izgledom visoko kvalitetan', dodaje Damir Majcen.

Široka paleta proizvoda za sve ukuse

Osim Nature te svježih kruhova i peciva brenda Klara, Zagrebače pekarne Klara mogu se pohvaliti i drugim uspješnim projektima koji su pronašli svoj put do krajnjeg korisnika.

'Claressa zamrznuti proizvodi namijenjeni su potrebama kućanstva i vrlo su praktični. Ovaj je projekt, s obzirom na moderan stil života sve popularniji jer nudi brzu i jednostavnu pripremu te provjerenu kvalitetu.

Klara Griz proizvodi dostupni su na maloprodajnim mjestima. Radi se o širokom asortimanu slatkih i slanih proizvoda na bazi lisnatog i dizanog tijesta koji se koriste kao snack ili samostalni obrok’, objašnjava Natali Okanović, voditeljica maloprodaje Klare i dodaje kako radi što brže i svježije pripreme pekarnice Klara rade pečenje proizvoda na prodajnom mjestu.

Trenutno je u tijeku rekonstrukcija i dogradnja pogona u Svetoj Klari s ciljem modernizacije proizvodnje i preseljenja svih proizvodnih pogona na jednu lokaciju.

'Cilj u budućnosti je okretanje prema još zdravijim projektima jer i sami kupci sve više paze na prehranu, a manje biraju brze obroke. Želimo pružiti zdravstveno ispravne i kvalitetne proizvode koji će zadovoljiti različite potrebe kupaca', govori Damir Majcen.

Više info na: www.klara.hr

Posjeti missZDRAVA.hr