Vesela ekipa nastavlja eko turneju!
Od Dubrovnika do Geneve...
dm zelena turneja na putu je za Genevu gdje će, na Sajmu automobila, predstaviti izvorni hrvatski proizvod - električni auto XD Concept tvrtke Dok_Ing XD. Prošlog tjedna dm zelena turneja posjetila je Dubrovnik, Zadar, Makarsku, Split, Rijeku, Pulu i Gospić, a vozački tim Mario Petreković i Marko Lasić Nered prvi hrvatski električni automobil punili su u dm prodavaonicama.
'Jako sam zadovoljan dosadašnjom turnejom i dočecima u našim predivnim gradovima na obali. Bilo je jako zabavno. Tempo je naporan ali se isplati, pogotovo kad si tako lijepo dočekan i puniš se pozitivnom energijom. Sada je nešto teže kada smo u inozemstvu, ali snalazimo se. Zaista je fenomenalan doživljaj prolaziti takve udaljenosti s XD-om i vidjeti pozitivne reakcije i izvan Hrvatske', objašnjava Marko Lasić i dodaje kako je cijelo putovanje jedna velika pustolovina.
'Poteškoća ima na svakom putu. U jednom trenutku u Zadru smo ostavili kacige pa smo se do Rijeke vozili bez njih i bez krova. Mislim da možete zamisliti situaciju koja je nastala, ali sve to moći ćete vidjeti u dokumentarcu koji je u pripremi', govori Marko koji bi, unatoč malim poteškoćama, cijelo iskustvo ponovio opet.
Zajedno za jedan cilj
'Nevjerojatan je osjećaj kad se ljudi ujedine oko jedne stvari u postizanju zajedničkih ciljeva. Zajedno smo jači i možemo postići puno bolji učinak nego pojedinačno. Drago nam je da zajednica ima sluha za problematiku kojom se bavimo pa imamo velik broj partnera - od hotela Hilton u kojemu je turneja i započela preko gradskih uprava, turističkih zajednica, osnovnih škola i sportskih klubova pa do brojnih tvrtki i medija koji su prepoznali naše vrijednosti kao svoje', ističe Marko Lasić Nered.
Zelenom turnejom želi se upozoriti javnost na manjak infrastrukture potrebne za punjenje električnih vozila koja su isplativ i ekološki prihvatljiv oblik prijevoznoga sredstva.
dm zelena turneja svoju misiju nastavlja i izvan granica Hrvatske te poruke o ekološkoj odgovornosti promovira i u gradovima Bosne i Hercegovine, Slovenije, Austrije i Njemačke.
Što ti možeš napraviti?
Ova akcija povod je i za motiviranje građana na ekološki odgovornu kupnju. U ožujku će svaki kupac u dm-u za 25 bodova na dm active beauty kartici moći preuzeti trajnu torbu za kupnju, a one koji se odreknu polietilenske vrećice pri kupnji, motivirat će s dodatnih 5 eko bodova.
Prihod od prodanih platnenih torbi dm namjerava investirati u kupnju uređaja "Krijesnica" - izvornog hrvatskog proizvoda koji omogućuje uštedu električne energije veću od 50 posto, a koji će donirati u pet hrvatskih škola.
Više informacija o dm green city projectu saznaj na dmgreencity.com.