Sredozemna medvjedica u Puli izranja iz našeg odbačenog smeća
Skulptura je rad akademske umjetnice Lile Herceg koja je u postolje uklopila otpad koji su prikupili djelatnici kompanije Pernod Ricard Croatia te građani Pule, a postavljena je kao podsjetnik da otpadu možemo udahnuti novi život i novu svrhu.
Projekt je organiziran u suradnji s Gradom Pulom i Udrugom za istraživanje i zaštitu prirode „Grupa Sredozemna medvjedica“, čija je predsjednica Jasna Antolović suautorica međunarodnog istraživanja koje je potvrdilo kako je mikroplastika pronađena i u prehrani (izmetu) ove ugrožene i zaštićene životinjske vrste.
Sredozemna medvjedica jedan je od najugroženijih sisavaca na svijetu
"Sredozemna medvjedica više je puta viđena na plažama u okolici Pule i jedan je od najugroženijih sisavaca na svijetu. Budući da njezin opstanak ugrožavamo svi mi kad se olako odnosimo prema okolišu, odabrali smo ovaj projekt da podignemo razinu svijesti o nužnosti zaštite sredozemne medvjedice, kao i o tome da smeće ne mora biti smeće i ne mora završiti na javnim površinama, plažama i u našim gradovima već može dobiti novu svrhu i namjenu.
Postolje simbolizira more iz kojeg izranja sredozemna medvjedica i pokazuje kako otpad ne mora završiti na plažama, javnim površinama i u našim gradovima, već se može reciklirati ili može dobiti novu svrhu i namjenu. Ovim projektom zaposlenici Pernod Ricard Croatia željeli su pokazati da smo svi na ovom planetu gostoljubivi domaćini i zahvalni gosti te da o njemu trebamo odgovorno brinuti", izjavio je Matjaž Toplak, direktor kompanije Pernod Ricard Croatia.
Uz postavljanje skulpture, Pernod Ricard Croatia podržao je rad udruge za zaštitu sredozemne medvjedice i donacijom u iznosu od 3000 kuna.
"Iznimno nam je drago što je kompanija Pernod Ricard Croatia prepoznala naše napore da sredozemnoj medvjedici, kao najugroženijem morskom sisavcu, omogućimo da nesmetano boravi u Jadranskom moru", izjavila je Jasna Antolović, predsjednica udruge „Grupa Sredozemna medvjedica“.
Strategija devetog izdanja Dana društvene odgovornosti
Deveto izdanje Dana društvene odgovornosti prati nedavno objavljenu poslovnu strategiju održivosti i odgovornosti 2030. kompanije Pernod Ricard pod nazivom „Good Times from a Good Place". Strategija održivosti i odgovornosti usredotočena je na sve aspekte poslovanja, "od zrna do čaše“, i podržava Ciljeve održivog razvoja Ujedinjenih naroda (SDG).
Četiri stupa strategije: Njegovanje zemljišta, Poštovanje ljudi, Kružna izrada i Odgovorna gostoljubivost, ostvaruju viziju Grupe Pernod Ricard "créateurs de convivialité" (hrv. stvaratelji druželjubivosti) mobiliziranjem svih svojih zaposlenika na Dan društvene odgovornosti širom svijeta na uspostavljanje suradnje s lokalnim zajednicama u 86 država u kojima kompanija posluje.
U suradnji s kolegama iz Adriatics regije, uredima u Srbiji i Sloveniji, za ovogodišnji Responsib'All day Pernod Ricard Croatia odabrao je isti slogan - transformiraj se, transformiraj sve, (TRANSFORMIRAJ S(V)E) sa željom da podignu razinu svijesti o potrebi promjene vlastite perspektive o krhkosti svijeta u kojem živimo.