dm od 1. veljače iz ponude trajno uklanja jednokratne plastične vrećice
„U dm-u uvijek djelujemo prema načelima društvene odgovornosti te nastojimo odgovoriti na stvarne potrebe zajednica u kojima živimo i radimo. Održivi razvoj i očuvanje okoliša važni su i veliki izazovi koji zahtijevaju složnost svih ljudi na planetu i zajedničku odluku da je vrijeme za promjenu. Kao predvodnik u području održivih praksi i najveći drogerijski lanac u Hrvatskoj, dm ima odgovornost i veliku želju doprinijeti održivijoj budućnosti i zato smo donijeli odluku o potpunom ukidanju jednokratnih plastičnih vrećica za kupnju iz svoje ponude.
Prodavaonice dm-a u Hrvatskoj svakodnevno posjeti više od 86.000 ljudi i čvrsto smo uvjereni da možemo biti pokretač pozitivnih promjena u društvu i potaknuti veliki broj ljudi da promisle o svojem utjecaju na okoliš, promijene svoje navike te prestanu koristiti plastične vrećice“, istaknula je Gordana Picek, članica Uprave dm-a i voditeljica resora Nabave i marketinga i Prodajne regije.
U svoju ponudu dm je uvrstio osviještene alternative kao što su higijenski štapići s kartonskim drškama, dm-ova marka Proffisimo nudi raznovrsna održiva rješenja za kućanstvo poput biorazgradivih vrećica za smeće te slamki od nehrđajućeg čelika i silikona, a na policama dm-a mogu se pronaći proizvodi marki Balea i alverde koji ne sadrže mikroplastiku. Proizvodi dm marki kao što su alverde, dmBio i babylove nose oznaku Vijeća za nadzor šuma, odnosno FSC (Forest Stewardship Council) koja jamči da su materijali korišteni pri izradi ambalaže potekli iz šuma kojima se gospodari na održiv način, a 90 posto proizvoda dm-ove vlastite marke dolazi iz središnje Europe čime se skraćuje vrijeme transporta i smanjuje emisija CO2.