Barbie se udebljala!
Globalni simbol ljepote
Fotograf Kenji Aoki je ekskluzivno za Time napravio seriju fotografija na kojima je pokazao tri nove lutke, visoku, onu s oblinama i nisku Barbie. Lutke su stigle do njegovog studija u New Yorku sa stilistom iz tvrtke Mattel, koja inače proizvodi lutke. Aoki je poznat po savršenom korištenju svijetla na fotografijama što je dokazao i s ovim editorijalom.
Ovo je zapravo velik rizik za Mattel koji godišnje od Barbie zaradi milijardu dolara, a čak 92 posto američkih djevojčica starih od 3 do 12 godina imaju barem jednu lutku. Barbie je globalni simbol ljepote već desetljećima, a u jednoj je lutkinoj biografiji napisano kako je 'stvorena da bi žene naučila kakve trebaju biti'. Iz Mattela se nadaju kako će nove lutke bolje reflektirati stvarni život i da će im se dječica diljem Amerike veseliti. Inače, već prošle godine uveli su još nekoliko različitih tonova kože i drugačije teksture kose za lutke.
Doznaj kako se pravilno vagati.